عاملیت فروش ایشیک

تماس با نمایندگی فروش ایشیک در سایت خاوران

جهت تماس با نمایندگی فروش ایشیک در سایت خاوران تهران ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید، شایان ذکر است این نمایندگی آمادگی ارسال سفارش به تمامی نقاط ایران را دارد و تحویل سفارش بر اساس نیاز اعلامی از جانب مشتری می باشد :

0919-3032078

0912-0522544

021-33288244,55

021-33289315


ایشیک در یک نگاه

نمایندگی فروش ایشیک ، شرکت ایشیک (Isik) ترکیه یکی از شرکت های فعال در زمینه فرآورده های چوبی این کشور می باشد. که در منطقه صنعتی شماه یک Gaziantep واقع در جنوب مرکزی کشور ترکیه در محدوده شهری به همین نام شروع به فعالیت نمود.

شرکت ایشیک (Isik) ترکیه از همان ابتدا فعالیت خود استفاده از به روز ترین تکنولوژی صنعت چوب را در دستور کار خود قرار داد. و با سرلوحه قراردادن کیفیت، اقدام به بهبود مستمر محصولات خود کرد.

تیم مدیرت شرکت ایشیک همواره شنوای انتقادات، نظرات خریدارن و ذینفعان خود بوده اند: از این رو با مدیرت صحیح و کنترل کیفیت مستمر توانسته اند پس از گذشت سالها به یکی شرکت های پیشرو در صنعت چوب ترکیه و حتی خاورمیانه تبدیل شوند.

برند ایشیک (Isik) در ایران

سال های زیادی از واردات اولین کالاهای ساخت شرکت ایشیک در ایران میگذرد. در تمام این سالها محصولات ایشیک ترکیه در رده کالاهای با کیفیت و لوکس در بین فرآورده های چوبی قلم داد میشد. به گونه ای که حتی با توجه به رقبای داخلی و محصولات با کیفیت و مشابه ایرانی عرضه شده در بازار چوب، همچنان توانسته جایگاه خود را در بین خریداران ایرانی حفظ کند. که این خود به تنهایی امتیاز بزرگی برای محصولات ایشیک محسوب می شود.

نمایندگی ایشیک

نمایندگی ایشیک

ام دی اف ایشیک

راه حلی ایده آل برای مکان های ایده آل : ام دی اف ایشیک

ام دی اف ایشیک ارائه شده توسط نمایندگی ایشیک ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.


نمایندگی ایشیک در سایت خاوران

هایگلس ایشیک

ام دی اف ملامینه ایشیک

ام دی اف ملامینه ایشیک …

دلایل زیادی برای ترجیح دادن این محصول وجود دارد.

نمایندگی فروش ایشیک با ارائه ام دی اف ملامینه ایشیک ،به شما کمک میکند تا به فضایی بی همتا و آراسته به وسایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.


نمایندگی ایشیک در سایت خاوران

نمایندگی ایشیک در سایت خاوران

های گلاس ایشیک


هایگلس ایشیک

هایگلاس ایشیک محصول با کیفیت گروه تولیدی ایشیک

برند محبوب کشور ترکیه فعالیت خود را در عرصه صنعت چوب از سال ۱۹۸۱ در منطقه صنعتی قاضی عینتاب ترکیه شروع نمود که امروزه بیش از ۴۰% تولیدات خود را به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می نماید و مدیران این مجموعه کیفیت محصولات را خط مشی خود قرار داده اند.
خط تولید محصولات ایشیک با پیشرفته ترین فن اوری های روز دنیا همراه با استاندارد های جهانی تجهیز شده تا بتوان انتظارات مشتریان را براورده نماید .
محصولات تولید شده طبق استاندارد های اروپا با تکنولوژی پیشرفته ، داشتن یک سطح براق و مقاوم در برابر خش را تضمین می کند